Judika Shila Amzah Tentang Rahsia Lirik

Salam Sejahtera guysEntri kali ini Momi nak kongsi kepada anda sebuah lagu duet baru dari Judika bersama Shila Amzah yang berjudul Tentang Rahsia. Yang merupakan sebuah soubtrack sinetron malaysia berjudul Adellea Sofea.

Ost Adellea Sofea Tentang Rahsia Shila Amzah Judika Lirik Youtube

Lagu Tentang Rahsia sendiri menjadi official soundtrack drama Adellea Sofea yang dibintangi.

Judika shila amzah tentang rahsia lirik. Home Lirik Lagu Indonesia Judika Tentang Rahsia with Shila Amzah OST Adellea Sofea Lyrics Judika - Tentang Rahsia with Shila Amzah OST Adellea Sofea Print This Lyrics. Kumpulan berita tersebut disajikan sebagai berita pilihan yang lebih sesuai dengan minat Anda. Soundtrack Simpan sepiku Simpankan semua Jaga hatiku Hingga ada yang berani dekat Biar lebih yang ku tau Untuk engkau ku pertahan Hingga kau bisa terus.

Request Chord Services Organizes Chords Collection OST Adellea Sofea Chord Fm Simpan sepiku C Simpankan semua Cm Jaga hatiku D Hingga ada yang G. Shila Amzah merupakan lirik lagu terbaru yang disenaraikan di dalam blog ini untuk Judika. Auto Scroll Intro.

Lagu Tentang Rahsia yang dinyanyikan oleh Judika dan Shila Amzah telah dirilis pada 14 Desember 2019 Berikut lirik dan chord gitarnya SonoraID - Lagu Tentang Rahsia yang dinyanyikan oleh Judika dan Shila Amzah telah dirilis pada 14 Desember 2019 di kanal YouTube Sony Music MY. Adalah bagian lirik Judika Ft. Jixie mencari berita yang dekat dengan preferensi dan pilihan Anda.

Lagu ini telah dinyanyikan oleh Judika dan Shila Amzah. We dont own MUSIC. Dont forget to SUBSCRIBE our channel.

Muzik telah dikomposi oleh Farouk RomanManakala Lirik Lagu Tentang Rahsia telah ditulis oleh Amylea. Tentang Rahsia merupakan sebuah soundtrack sinetron Malaysia berjudul Adellea Sofea. Lirik Lagu Tentang Rahsia dari Judika.

Berikut lirik dan chord lagu Tentang Rahasia. Judika Shila Amzah - Tentang Rahsia Kunci Gitar Judika Shila Amzah - Tentang Rahsia Autoscroll Lirik Intro Am G F E Am E simpan sepiku. Dm G C A hingga ada yang.

Lirik Lagu Tentang Rahsia yang dinyanyikan oleh Judika featuring Shila Amzah. Shila Amzah Lyrics Tentang Rahsia. Am G F E Am simpan sepiku E simpan kan semua F jaga hatiku Dm G hingga adaC A.

Berikut merupakan rangkap awal untuk lirik lagu ini Simpan sepiku Simpankan semua Jaga hatiku Hingga ada. All right reserved to t. Dalam lagu ini Judika berduet dengan Shila Amzah.

LIRIK LAGU TENTANG RAHSIA adalah lagu terbaru daripada drama tempatan OST Adellea Sofea. Berikut video klip lirik dan kunci gitar serta cara mendownload lagu Tentang Rahsia oleh Judika. Lirik Lagu Tentang Rahsia Judika Shila Amzah Lirik Lagu Tentang Rahsia Judika Shila Amzah Tentang Rahsia Simpan sepiku Simpankan semua Jaga hatiku Hingga ada yang berani dekat Biar lebih yang ku tau Untuk engkau ku pertahan Agar kau bisaterus.

Lagu yang menjadi soundtrack dari film Adellea Sofea ini merupakan kolaborasi Judika dengan penyanyi asal Malaysia Shila Amzah. Lirik Biar lebih yang ku tau Untuk engkau ku bertahan Agar kau bisa terus denganku. Lirik dan chord lagu Tentang Rahasia dari Judika dan Shila Amzah.

2019128 Judika feat Shila Amzah - Tentang Rahsia Chord - Malay Gitar Kord Tab Chords Easy Chord. Judika merilis singel terbaru dengan judul Tentang Rahsia. Shila Amzah - Tentang Rahsia Ost.

CandyCloud Gasa Thanks for watching. Shila Amzah - Tentang Rahsia yang diciptakan oleh Amylea dan Farouk. Adalah lagu dari penyanyi Judika.

Adellea Sofea Kunci Gitar Judika. Shila Amzah - Tentang Rahsia Ost Adellea Sofea. Shila Amzah - Tentang Rahsia Ost.

Lirik Lagu Judika Shila Amzah - Tentang Rahsia OST Drama Akasia Adellea Sofea Assalamualaikum. Lirik lagu Tentang Rahsia. Please LIKE and SHARE this video.

Lirik Lagu Tentang Rahsia Judika Feat Shila Amzah

Judika Shila Amzah Tentang Rahsia Lirik Youtube

Lirik Lagu Judika Shila Amzah Tentang Rahsia Novelas

Judika Tentang Rahsia With Shila Amzah Ost Adellea Sofea Lyrics Lyrics My

Judika Feat Shila Amzah Tentang Rahsia From Adellea Sofea Soundtrack Lyrics Musixmatch

Judika Shila Amzah Tentang Rahsia Karaoke Tanpa Vocal Youtube

Lirik Lagu Penyejuk Hati Video Lagu Baru Shila Amzah

Lirik Lagu Tentang Rahsia Judika Shila Amzah Malaysia Lirik

Jadi Ost Drama Adellea Sofea Ini Lirik Chord Lagu Tentang Rahsia By Judika Ft Shila Amzah Sonora Id

Judika Shila Amzah Tentang Rahsia Ost Kasih Sepanjang Masa Official Music Video Youtube

Judika Shila Amzah Tentang Rahsia Chords Chordify

Judika Shila Amzah Tentang Rahsia Lirik Youtube

Lirik Lagu Tentang Rahsia Judika Shila Amzah Malaysia Lirik

Tentang Rahsia Afif Tirmizie Shila Amzah Sfmm35 Youtube

Tentang Rahsia From Adella Sofea Soundtrack Song Download Tentang Rahsia From Adella Sofea Soundtrack Mp3 Song Download Free Online Songs Hungama Com

Judika Shila Amzah Tentang Rahsia Lirik Youtube

Judika Feat Shila Amzah Lirik Lagu Tentang Rahsia Ost Adellea Sofea Youtube

Download Tentang Rahsia Mp3 Free And Mp4

Download Tentang Rahsia Mp3 Free And Mp4


LihatTutupKomentar