Tentang Rahsia Chord

Lagu berjudul Tentang Rahsia merupakan lagu yang dinyanyikan Judika dan Shila Amzah. 2019128 Judika feat Shila Amzah - Tentang Rahsia Chord.

Shila Amzah Judika Tentang Rahsia Chord Youtube

Shila Amzah Tentang Rahsia Ost.

Tentang rahsia chord. Jixie mencari berita yang dekat dengan preferensi dan pilihan Anda. Em Am melanjutkan semua. Lagu yang menjadi soundtrack dari film Adellea Sofea ini merupakan kolaborasi Judika dengan penyanyi asal Malaysia Shila Amzah.

Create and get 5 IQ. Chorus F G Em rumitnya cinta ini. Chord Payung Teduh - Mari Bercerita.

F C bantu aku temukan jalan tengahnya. Dm F C im sorry. Lagu ini telah dinyanyikan oleh Judika dan Shila Amzah.

2021415 Chord Gitar Lagu Tentang Rasa - Astrid Kunci Mudah Dimainkan Chord dan Lirik Lagu Kota - Dere Kunci Mudah Dimainkan. Kunci Gitar Judika Shila Amzah - Tentang Rahsia. Beri aku jalan yang indah.

2014213 There is no strumming pattern for this song yet. Am G D untuk engkau ku pertahan. Dm E terus denganku.

F Dm E hingga kau bisa. OST Adellea Sofea Chord Fm Simpan sepiku C Simpankan semua Cm Jaga hatiku D Hingga ada yang G berani dekat F Am Biar lebih yang ku C tau Fm D A Untuk engkau ku pertahan C D Am HINGGA kau bisa C terus denganku Fm Ku perlu kamu C Ku pujuk dendam C Dekap tanganmu. Dm ia berhak bahagia soal rasa G C biar saja jadi rahasia.

201663 Chord Payung Teduh - Masa Kecilku. F C lelah aku merasa selalu mengalah F Am G semakin lama kau tak menutup arah. Kumpulan berita tersebut disajikan sebagai berita pilihan yang lebih sesuai dengan minat Anda.

A Dm G Am G sejak dirimu sibuk dengan yang lain. Dm G C A hingga ada yang. Sony Music MY telah mengedari lagu tersebut di bawah muzik label mereka.

2020615 F C yang ku butuhkan waktu kita bicara Dm G saling mengingat janji cinta kita. Ijinkan ku lepas penatku. Dm ku tlah berdua ku ingin setia G - Em oh Tuhan tolonglah aku.

Lirik dan Chord Lagu Kisah Ku Inginkan dari Siti Nurhaliza dan Judika. Am G F E Am simpan sepiku E simpan kan semua F jaga hatiku Dm G hingga ada yang C A berani dekat. Intro Am Dm G C Dm F E Am G F E E7 Verse Am G Pada irama ku berpesan Dm Lagu ini ditujukan E padanya yang tersayang Am G Kasihku kau pernah dipersia Dm lalu kubawa cintaku E sebagai penawarnya F E Am biar lukamu masih terasa Am G Sesaat engkau tidak ku temu Dm.

Berikut lirik dan chord gitar lagu Tentang Rahsia milik Judika dan Shila Amzah. Muzik telah dikomposi oleh Farouk Roman. Lirik dan chord lagu Tentang Rahasia dari Judika dan Shila Amzah.

Create and get 5 IQ. Berikut chord kunci gitar dan lirik lagu Tentang Rahsia. Chord Payung Teduh - Cerita Tentang Gunung dan Laut.

Intro Am G F E Am E simpan sepiku. Chord kunci gitar Judika Ft. 20161122 Pemuja Rahasia Sheila on 7 Standard tuning Intro G D Em D C Bm Am D Verse 1 G D Kuawali hariku dengan mendoakanmu Em D Agar kau selalu sehat dan bahagia disana C Bm Sebelum kau melupakanku lebih jauh Am D Sebelum kau meninggalkanku lebih jauh G D Ku tak pernah berharap kaukan merindukan Em D Keberadaanku yang menyedihkan ini C Bm Kuhanya.

Chord Payung Teduh - Angin Pujaan Hujan. Shila Amzah - Tentang Rahsia Ost. Dm F C im sorry.

F G maaf aku tak bisa. F G hapus semua tentang dia. Chord Payung Teduh - Kucari Kamu.

Chord Payung Teduh - Berdua Saja. Tuk sejenak lelap di bahumu. Kunci Gitar Judika.

Udara Chord Lagu Religi Tompi - Ramadhan Datang. Tentang Rahsia ini merupakan salah satu soundtrack untuk drama Adellea Sofea yang dibintangi oleh Mira Filzah dan Ungku Ismail Aziz. Lagu yang menjadi soundtrack dari film Adellea Sofea ini merupakan kolaborasi Judika dengan penyanyi asal Malaysia Shila Amzah.

Adellea Sofea dari nada dasar Em. Kali Ini Saya Sharing Tutorial Gitar YURA YUNITA Ft GLENN FREDLY - Cinta Dan Rahasia Lengkap Dengan Chord Petikan Genjrengan Dan Co. Ku temukan hatiku denganmu Jangan kau biarkan ku sendiri.

Aku tersesat menuju hatimu. Chord Payung Teduh - Biarkan. Berikut lirik dan chord lagu Tentang Rahasia.

KunciChord Gitar Sampai. Chord Payung Teduh - Untuk Perempuan Yang Sedang Dalam Pelukan. Dm G mauku memelukku selamanya.

There is no strumming pattern for this song yet. Manakala Lirik Lagu Tentang Rahsia telah ditulis oleh Amylea. Adellea Sofea Intro.

Dm E biar lebih yang ku tahu. Em Am jangan ada tersisa. LIRIK LAGU TENTANG RAHSIA adalah lagu terbaru daripada drama tempatan OST Adellea Sofea.

Intro Em D Em D Em D Aku tersesat Menuju hatimu Em D Beri aku jalan yang indah Em D Ijinkan ku lepas penatku G A D tuk sejenak lelap di bahumu chorus Em A D Dapatkah selamanya kita bersama G C E Menyatukan perasaan kau dan aku D A D Semoga cinta kita kekal abadi G C E. Dm E biar lebih yang ku tau Am G D untuk engkau ku pertahan F hingga kau bisa.

Judika Shila Amzah Tentang Rahsia Simple Piano Cover Ost Adellea Sofea Youtube

Download Lagu Judika Shila Amzah Tentang Rahsia Ost Adellea Sofea Video Lirik Kunci Gitar Sriwijaya Post

Lirik Lagu Dan Chord Kunci Gitar Judika Feat Shila Amzah Tentang Rahsia Tribun Video

Lirik Dan Chord Lagu Tentang Rahasia Judika Shila Amzah

Jiwang Docx

Shila Amzah Judika Tentang Rahsia Chord Youtube

En Zul Pn Atul Kepantangan Dalam Kehidupan

Chord Gitar Tentang Rahasia Judika Shila Amzah Tribun Manado

Chord Kunci Gitar Lirik Lagu Bukan Rahsia Judika Feat Shila Amzah Ku Temukan Hatiku Denganmu Tribun Solo

Greatest Hits Melayu Compilations Guitar Chords

Lirik Lagu Berserta Kord Gitar Kapaok J3no8gyro34d

Judika Shila Amzah Tentang Rahsia Piano Tutorial Ost Adellea Sofea Youtube

Shila Amzah Judika Tentang Rahsia Chord Youtube

Jeslina Hashim

Judika Shila Amzah Tentang Rahsia Piano Tutorial Ost Adellea Sofea Youtube

Chord Gitar Peter Pan Semua Tentang Kita

Judika Shila Amzah Tentang Rahsia Chords Chordify

Chord Gitar Di Matamu Sufian Suhaimi Iluminasi

Shila Amzah Judika Tentang Rahsia Chord Youtube


LihatTutupKomentar