Rahsia Ini Telah Lama Aku Pendamkan Chord

Lagu ini terdapat pada album pertama Yura yang telah dirilis pada tahun 2014. Rahsia ini Telah lama aku pendamkan Tiba masanya Segala-galanya Ku ceritakan Aku kan pergi Pergi ku tak akan kembali Tiba masanya Kau cari teman pengganti Malique Dalam dunia yang maya prejudis dan bias Kita tak terlepas dari terkena tempias.

Lirik Lagu Berserta Kord Gitar Kapaok

Capo di fret 2 Intro G G Bm cinta ini.

Rahsia ini telah lama aku pendamkan chord. 2019324 Gm Sejak dua menjak ini Makin kerap ku diganggu visi Bila celik juga bila mimpi Cm Aku nampak kau. Walaupun sudah lama lagu ini dirilis namun iramanya membuat para pecinta musik terutama fans Yura dan Glenn terbayang bayang. Rahsia ini Telah lama ku pendamkan Tiba masanya Segala-galanya Ku ceritakan Aku kan pergi Pergi ku tak.

2017721 hakikatnya bukan mudah Aku sembunyikan gulana-gundah Segalanya kan berubah Dengarkan apa yang ku mahu luah Rahsia ini Telah lama aku pendamkan Tiba masanya Segala-galanya Ku ceritakan Aku kan pergi Pergi ku tak akan kembali Tiba. Rahsia ini Telah lama aku pendamkan Tiba masanya Segala-galanya Ku ceritakan Aku kan pergi Pergiku tak akan kembali Tiba masanya Kau cari teman pengganti Dalam dunia yang maya prejudis dan bias Kita tak terlepas dari terkena tempias Rimas ditindas. Ersamanya Adakah aku yang salah Atau hanya helah saja Ku masih mencintai diri kamu Biar kau menjauh Ku rindu Chorus Kau bagaikan udara Yang membantu aku.

Rahsia ini telah lama ku pendamkan. Gm Rahsia ini Cm Telah lama ku pendamkan F Tiba masanya F Segala-galanya Bb Ebm Dm Ku ceritakan Gm Aku kan pergi Cm Pergi ku tak F. Rahsia ini Telah lama aku pendamkan Tiba masanya Segala-galanya Ku ceritakan Aku kan pergi Pergi ku tak akan kembali Tiba masanya Kau cari teman pengganti Dalam dunia yang maya prejudis dan bias Kita tak terlepas dari terkena tempias Rimas ditindas.

Bukan mudah Aku sembunyikan gulana-gundah Segalanya kan berubah Dengarkan apa yang ku mahu luah Am Rahsia ini Dm Telah lama ku pendamkan G C E G. G Bm engkau hadir. Mahakarya Cinta Faizal Tahir Begitu berat melangkah Melihat kau b.

Aku sembunyikan gulana-gundah Segalanya kan berubah Dengarkan apa yang ku mahu luah Rahsia ini Telah lama ku pendamkan Tiba masanya Segala-galanya Ku ceritakan Aku kan pergi Pergi ku tak akan kembali. 202149 hakikatnya bukan mudah Aku sembunyikan gulana-gundah Segalanya kan berubah Dengarkan apa yang ku mahu luah Rahsia ini telah lama aku pendamkan Tiba masanya segala-galanya ku ceritakan Aku kan pergi pergiku tak akan kembali Tiba. Menaklukkan rasa Chord JKT48 - Angin Sedang Berhembus Kaze wa Fuiteiru Chord Ada Band feat Gita Gutawa - Terbaik.

Telah menawan hatiku Fm telah memikat jiwaku E C D larut. 20121126 Aku sembunyikan gulana-gundah Segalanya kan berubah Dengarkan apa yang ku mahu luah Rahsia ini Telah lama ku pendamkan Tiba masanya Segala-galanya Ku ceritakan Aku kan pergi Pergi ku tak akan kembali. Rahsia ini Telah lama aku pendamkan Tiba masanya Segala-galanya ku ceritakan Aku kan pergi Pergi ku tak akan kembali Tiba masanya Kau cari teman pengganti Dalam dunia yang maya prejudis dan bias Kita tak terlepas dari terkena tempias Tidak kau.

Rahsia ini Telah lama ku pendamkan Tiba masanya Segala - galanya Ku ceritakan Aku kan pergi Pergi ku tak akan kembali Tiba masanya Kau cari teman pengganti MALIQUE Dalam dunia yang maya prejudis dan bias Kita tak terlepas dari terkena tempias. Aku sembunyikan gulana-gundah Bb Segalanya kan berubah D Dengarkan apa yang ku mahu luah Gm Rahsia ini Cm Telah lama ku pendamkan F Tiba masanya Segala-galanya Bb D Ku ceritakan Gm Aku kan pergi Cm F. Am Ketawa bersama Dm Menangis bersama G Ku bersumpah harap kita C E Mati pun bersama Am Dm G C E repeat Sejak dua menjak ini Makin kerap ku diganggu visi Bila celik juga bila mimpi Aku nampak kau tapi bukan aku yang di sisi Dia membelaimu dengan izin dan permisi Sentuhan katanya semuanya kau iakan Sentuhan jari kau diamkan dan biarkan Aku redha walau tidak ku damba.

Black ft Malique - Teman Pengganti Ketawa bersama Menangis bersama Ku bersumpah harap kita Mati pun bersama Sejak dua menjak ini Makin kerap ku diganggu visi Bila celik juga bila mimpi Aku nampak kau tapi bukan aku yang di sisi Dia membelaimu dengan izin dan permisi Sentuhan katanya semuanya kau iakan Sentuhan jari kau diamkan dan biarkan Aku redha walau tidak ku damba. Dua menjak ini Makin kerap ku diganggu visi Bila celik juga bila mimpi Aku Winter.

18 Rahsia Ini Lirik Gif Rahsiagallery

Ogspot Commybeststory Blog Bl

Lirik Lagu Berserta Kord Gitar Kapaok J3no8gyro34d

Ogspot Commybeststory Blog Bl

Yob Rock 2010

Kord Guitar Melayu Maret 2011

Ketawa Bersama Menangis Bersama Lirik

Ceritera Chenta Si Tukang Cakap Teman Pengganti Malique Black

Lirik Lagu Berserta Kord Gitar Kapaok J3no8gyro34d

Yob Rock 2010

Lirik Lagu Berserta Kord Gitar Kapaok

Chord Nasyid

Lirik Lagu Berserta Kord Gitar Kapaok Docx Document

Lirik Lagu Berserta Kord Gitar Kapaok Docx Document

Lirik Lagu Berserta Kord Gitar Kapaok

Ketawa Bersama Menangis Bersama Chord

Teman Pengganti Feat Malique Chords By Black Musikord Com

Lirik Lagu Teman Pengganti Pdf Document

Kord Gitar Lagu Melayu Black Malique Teman Pengganti


LihatTutupKomentar