Tempat Rahsia Dunia

Jika kamu penasaran tempat misterius apa saja yang hingga saat ini masih menyimpan banyak rahasia langsung saja simak 10 tempat misterius yang ada di seluruh dunia berikut ini. 2018422 10 Tempat Paling Panas Di Dunia Editor HAMIDIsP Published 4222018 080800 PM Cuaca panas sememangnya boleh memberikan tekanan fizikal dan bahaya kepada tubuh badan setiap manusia dan tahukah anda suhu paling panas yang pernah di.

60 Tempat Menarik Di Bali Indonesia Panduan Lengkap Terkini Space Needle Travel Building

Juga dipercayai terlibat menapis semua komunikasi telefon dan radio di dunia barat walaupun tidak mempunyai bukti kukuh ini adalah satu tempat yang amat rahsia dan dijaga rapi.

Tempat rahsia dunia. Tempat-tempat yang dijuluki itu tempat paling rahasia di dunia merupakan tempat yang tidak boleh dikunjungi oleh siapa pun. Di Indonesia saja hampir setiap kota memiliki puluhan tempat wisata. Mezhgorye adalah kota tertutup di Rusia yang diyakini merupakan Tempat Tinggal Bagi orang yang bekerja di Gunung Yamantaw.

Diberi nama Projek 57 satu tanah khas yang dipanggil Area 13 telah dibangunkan seperti sebuah bandar Amerika yang lain dengan bangunan dan kaki limanya dan juga haiwan hidup yang dibawa ke situ. 5 tempat rahsia serata dunia yang menjadi larangan kepada umum. Tidak semua tempat dijelajahi jamaah Indonesia padahal sudut-sudutnya punya tempat rahasia.

201752 Mulai dari pulau Pasifik yang terisolasi hingga pulau yang terlihat seperti dalam pulau James Bond berikut adalah lima tempat paling rahasia di dunia. Hal yang paling rahasia dalam hidup seringkali membuat kita berani untuk melewati batas. Spoiler for Gunung Yamantaw.

Di sana terdapat kota bawah tanah kuno yang sangat luas. Tempat-tempat ini tertutup untuk umum dan hampir tidak mungkin bagi masyarakat umum untuk mengunjunginya. Makam Genghis Khan yang pertama.

Tempat rahasia ini bernama Pine Gap yang berada di Australia. Genghis Khan adalah salah satu jenderal dan raja Mongol yang paling masyhur yang pernah ada. Hal ini karena Hawaii memiliki banyak sekali tempat yang eksotis untuk dinikmati.

Intel Australia dan pemerintah Australia sendiri yang secara ketat memantau tempat ini. Tempat-tempat beserta monumen-monumen berikut ternyata menyimpan misteri yang membuat banyak orang penasaran. Yang artinya bahwa kita terpesona dengan tempat-tempat yang tidak boleh dikunjungi.

Ada banyak sekali tempat rahasia yang tidak boleh atau tidak bisa kita kunjungi seenaknya. Hawai telah lama dikenal sebagai salah satu tempat terindah di dunia seperti surga. 20181230 Di dalamnya terdapat restoran mewah yang digunakan oleh Walt Disney untuk menghiburkan tetamu terkenal.

Area 51 Amerika Serikat Tempat misterius yang pertama adalah Area 51. Para ahli membayar yuran penyertaan sebanyak RM105000 dan yuran keahlian tahunan sekitar RM42000. Berikut adalah daftwar tempat tersebut klik show untuk.

20131012 Terletak di pulau Spitsbergen Kepulauan Svalbard Norwegia tepatnya 1300 km dari Kutub Utara maka tempat yang telah menyimpan 250 juta berbagai biji dan rempah dunia merupakan salah satu tempat paling dilindungi dan tidak mungkin untuk dimasuki. Berbagai macam tempat wisata saat ini mulai bermunculan satu per satu. Laut yang indah danau yang tenang tebing-tebing karang yang cantik dan juga pantai.

Menurut para peneliti kota ini sudah berusia lebih dari 2500 tahun dan sempat juga dijadikan sebagai pusat pengolahan air kota. Berikut ini adalah 5 tempat paling rahasia di dunia. GROOVE JOURNEY pop-update SPOTLIGHT Penuh Misteri Inilah 5 Tempat Paling.

Maka inilah 8 TEMPAT RAHASIA TERSEMBUNYI DI LOKASI WISATA DUNIA Subscribe. 10 Tempat Paling Rahasia Di Dunia. Antara rahsia yang paling terkenal di dunia iaitu Area 51 yang seringkali dikaitkan dengan makhluk asing ini sebenarnya juga digunakan sebagai tapak ujian nuklear.

Sebagai contoh Mount Weather di Virginia Amerika Serikat merupakan bunker khusus yang dirancang oleh Pemerintah Federal AS. Posted on January 10 2010 by indunkz. 201763 Jika ada yang berpikir tempat rahasia seperti Area 51 cuma ada di Amerika kalau begitu kita perlu tahu ada tempat lain yang serupa.

Pantai gunung mall bahkan hutan pun telah ramai didatangi para wisatawan. Makkah - Masjidil Haram di Makkah Arab Saudi adalah masjid terbesar di dunia. Tak disangka ada ruangan rahasia di tengah-teng.

Dan gunung yang dulu hanya dapat. Di bawah kota Kish di Iran terdapat rahasia dunia bawah tanah yang masih sangat misterius. Juga terdapat khabar angin bahawa dalam kelab ini terdapat jazz lounge yang dikenali sebagai 1901 dan Le Salon Nouveau.

2017119 Namun banayk yg belum tahu bahwa ternyata ada tempat rahasia dibalik ikon dan tempat wisata tersebut.

Pakej Melancong Ke Xian China 5 Hari 4 Malam Terbaik Eiffel Tower Xi An China

Melancong My Penyedia Pakej Percutian Berkualiti Terkini Memes Movie Posters Ecard Meme

Ilmu Khatam Sulaiman Pdf Books Download Pdf Books Book Cover

Kemboja Adalah Antara Tempat Percutian Misteri Https Www Melancong Com My Tempat Menarik Di Kemboja Angkor Travel Angkor Thom

8 Tempat Menarik Di Medan Indonesia Yang Popular Pilihan Rare Outdoor Waterfall Water

Pin Oleh Mohd Ubaidi Abdullah Zabir Di Dunia Akhirat Tahu Allah Dunia

Walaupun Syurga Dunia Sebenarnya Bukan Pada Rumah Tapi Pada Hati Yang Mana Kalau Hati Bahagia Rumah Kecil Pun Indah Walhal Dalam Kea Little Houses Koi Nature

Resepi Mudah On Instagram Nie Sy Share Resepi Karipap Pusing2 Cara2 Nya Pon Ada Tak Ada Rahsia Tersembunyi Sedikit Pon Cooking Recipes Food Recipes

Tempat Menarik Di Guilin China Top 12 Destinasi Terindah Mountain Formation Guilin Asia Travel

21 Aktiviti Tempat Menarik Di Chiang Mai No 1 Pilihan Popular Chiang Mai Popular

Aku Pergi Ke Mana Mana Tempat Di Seluruh Dunia Tapi Aku Duduk Tetap Di Satu Sudut Sahaja Kecekhati Riddles

Tanam Kenangan Lama Bina Kenangan Baru Itu Rahsia Untuk Jadi Lebih Bahagia Dan Semangat Home Decor Decals Home Decor Decor

Tempat Menarik Di Yogyakarta Indonesia 20 Destinasi Popular Terkini Yogyakarta Indonesia Sunrise

Tempat Menarik Di Pulau Tioman 11 Tarikan Utama Popular Places To Visit Countries Of The World Island Beach

Ilmu Hisapan Nafas Book Cover Ebook Cover

Ilmu Rahsia Kaya Raya Dengan Waqiah Surah Al Quran Quran Book Cover

Ilmu Rahsia Kalimah Hasbunallah Calm Calm Artwork Keep Calm Artwork

Video Dikecam Berkain Pelikat Masuk Shopping Mall Wanita Dedah Hal Sebenar In 2021 Shopping Mall Shopping Mall

Villa Nabila 2015 Imdb Tv Series 2017 Comic Con Real Stories


LihatTutupKomentar